فایلمس اسکای

کسب درآمد از خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی

فایلمس اسکای

کسب درآمد از خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی

دانلود فایل مدیریت زنجیره تأمین کارآمد در صنعت خرده فروشی (scm)


مدیریت زنجیره تأمین خرده فروشی (scm)

زنجیره تامین کارآمد در صنعت خرده فروشی

 

مدیریت زنجیره تامین scm چیست؟ | مدیریت زنجیره تامین سبز GSCM | مفاهیم زنجیره تامین | زنجیره تامین در صنعت خرده فروشی | مدیریت زنجیره تأمین خرده فروشی

 

 

دید کلی؛

فایل مدیریت زنجیره تأمین خرده فروشی (scm) زنجیره تامین کارآمد در صنعت خرده فروشی، در قالب 187 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. مدیریت زنجیره تأمین (Supply Chain Management)، در راستای تقویت شرکت­‌ها جهت به دست آوردن مواد لازم برای ایجاد یک محصول یا خدمات و تحویل آن به مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 مدیریت زنجیره تأمین کارآمد در صنعت خرده فروشی (scm)

 

توضیحات فایل مدیریت زنجیره تأمین خرده فروشی

مدیریت زنجیره تأمین (SCM) به چه معناست؟

تسلط بر مدیریت جریان کالا از مبدأ تا مقصد

 

مدیریت زنجیره تأمین (Supply Chain Management)، در راستای تقویت شرکت­‌ها جهت به دست آوردن مواد لازم برای ایجاد یک محصول یا خدمات و تحویل آن به مشتری مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این مجال نحوه­‌ی استفاده بهینه از استراتژی مدیریت زنجیره تامین را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

مدیریت زنجیره تأمین چیست؟

مدیریت زنجیره تأمین (SCM) فرآیند و فعالیت تأمین مواد اولیه یا اجزای سازمانی است که شرکت برای ایجاد یک محصول یا خدمات و ارائه آن کالا یا خدمات به مشتریان نیاز دارد. هدف مدیریت زنجیره تأمین بهبود عملکرد زنجیره تأمین است. به بیان دیگر اطلاعات به موقع و دقیق زنجیره تأمین به تولیدکنندگان این امکان را می­‌دهد تا فقط محصول قابل فروش را تولید و ارسال کنند.

سیستم­‌های زنجیره تأمین موثر به تولیدکنندگان و خرده‌فروشان کمک می‌­کند تا فعالیت اضافی را کاهش دهند. این امر هزینه تولید، حمل و نقل، بیمه و ذخیره سازی کالایی را که قابل فروش نیستند، کاهش می­‌دهد. شش جز اصلی این مدیریت عبارتند از:

  • برنامه ریزی
  • یافتن منابع مناسب
  • تولید
  • توزیع کالا
  • پشتیبانی
  • ارزیابی نهائی

برنامه‌ریزی:

شرکت­‌ها باید تمام منابع مورد نیاز در راستای تأمین تقاضای مشتری برای دریافت محصول یا خدمات خود را برنامه‌­ریزی و مدیریت کنند. آنها همچنین باید زنجیره تأمین خود را طراحی و سپس تعیین کنند که از کدام معیارها استفاده خواهند کرد تا اطمینان حاصل شود که زنجیره تأمین کارآمد و موثر است.

یافتن منابع مناسب:

منظور از این مهم همان تأمین کنندگان هستند که شرکت­‌ها برای تهیه کالا و خدمات مورد نیاز برای تولید محصول خود انتخاب می­‌کنند. پس از عقد قرارداد، مدیران زنجیره تأمین از فرآیندهای مختلفی برای نظارت و مدیریت روابط میان دو طرف بهره می­‌برند. فرآیندهای اصلی این بخش شامل سفارش، دریافت، مدیریت موجودی کالا و تأیید مجوز پرداخت­های تأمین کننده می­‌باشد.

نمونه‌های مدیریت زنجیره تأمین

دو شرکت والمارت (Walmart و P&G) از اواخر دهه ۱۹۸۰ شروع به کار کردند و از جمله نمونه‌­های کلاسیک همکاری در زنجیره تأمین به شمار می­‌روند. قبل از شروع کار، این دو شرکت برای اتصال زنجیره تأمین خود، با خرده فروشان و تولیدکنندگان اطلاعات کمی را به اشتراک گذاشتند و نتیجه حاصله این بود که اطلاعات مشترک هزینه­‌ها را کاهش می­‌دهد. به این ترتیب سایر خرده فروشان تمایل بیشتری برای بررسی این راه‌حل نوین نشان دادند. در اوایل دهه ۱۹۹۰ نیز  والمارت سیستم Retail Link خود را رسمیت بخشید و خرده فروشان دیگری را به زنجیره کاری خود اضافه نمود.

چرا مدیریت زنجیره تأمین مهم است؟

در طول بیست سال گذشته، زنجیره­‌های تأمین میان تولیدکنندگان و خرده‌فروشان بیشتر ار قبل به هم پیوند خورده است. در بسیاری از صنایع، خرده فروشی موجب افزایش سفارشات به تولیدکنندگان می­‌شود. تولیدکنندگانی که دارای زنجیره تأمین دقیق و به موقع هستند، می‌­توانند با فروش محصولات، قفسه­‌های خرده‌فروشی را به طور مداوم در اختیار داشته باشند. با افزایش همکاری، تأمین اطلاعات به موقع از طرف شرکای زنجیره تأمین به شرکت­‌ها این امکان داده شد تا از ابزار تحلیلی پیشرفته برای بهبود بیشتر نتایج استفاده کنند.

زنجیره تأمین گسترده چیست؟

زنجیره تأمین گسترده شامل کلیه شرکت­‌هایی است که در تولید یک کالا مشارکت دارند. این بدان معنی است که زنجیره تأمین گسترده شامل تأمین کنندگانِ تأمین کنندگان و همچنین مشتریانِ مشتریان شما می­‌باشد. هنگامی که شرکت‌ها با مشکلات زنجیره تأمین روبرو می‌شوند، اقدام اولیه با خبر شدن از وضعیت تأمین کنندگان اصلی است.

به زبان دیگر سازمان­‌هایی که زنجیره تأمین گسترده را زیر نظر دارند، این امکان را خواهد داشت که هنگام بروز مشکل از طریق تأمین کننده اصلی پیگیر و پاسخ­گو باشند. به عنوان مثال، اگر یک کلاه بیس بال محبوب از سازنده در دسترس نباشد، واکنش طبیعی مدیر فروشگاه تماس با سازنده است.

با این حال، اگر خرده‌فروش زنجیره تأمین گسترده را کنترل کند، مدیر فروشگاه می­‌داند که تولید کننده در تولید با قطعه‌­ای از کالا دچار مشکل شده است. اگر قطعه به سرعت در اختیار تولید کننده قرار نمی­‌گیرند، خرده فروش وقت دارد تا به دنبال تأمین کننده دیگری باشد.

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

دانلود (اسلاید) پاورپوینت بررسی میدان یا فلکه – تحلیل فضای شهری powerpoint


پاورپوینت بررسی میدان یا فلکه

تحلیل فضای شهری powerpoint

 

دید کلی؛

در این مطلب از وبسایت فایل مَس به ارائه: پاورپوینت بررسی میدان یا فلکه – تحلیل فضای شهری powerpoint، می پردازیم که در قالب 48 اسلاید زیبا، جامع و با فرمت pptx آماده شده است، همچنین این فایل قابل ویرایش بوده تا دوستان و عزیزان بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند، پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

 

مشخصات فایل :

تعداد صفحات فایل:      48 اسلاید

فرمت فایل اصلی:        پاورپوینت (ppt)

فرمت فایل دانلودی:     فشرده (zip-winrar)

حجم در حالت فشرده:  2.68 مگابایت

 

دسته بندی:               پاورپوینت آماده معماری

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

  پاورپوینت بررسی میدان یا فلکه – تحلیل فضای شهری powerpoint

 

توضیحات پاورپوینت بررسی میدان یا فلکه

فلکه

معادل تقریبی ان واژه انگلیسی ROUNDABOUT – یعنی جایی که دور آن میچرخند

-تقاطع مدوری است که بدون چراغ راهنما کنترل میشود ودایره ای میانی ان با فضای سبز /آب نما /مجسمه یا ترکیبی ان پوشیده شده است.

-فلکه را شهر سازی به نام ”اوژن هانارد“اختراع کرد و از پیدایش ان کمتر از یک قرن میگذرد.

-در طرح فلکه تنها چیزی که مطرح نبوده حضور انسان و مفهوم عمیق نهفته در فضای شهری است

-روانی و حرکت از شاخصه ترین کیفیات یک فلکه است.

-اساس طرح فلکه ها بر پایه تداوم و عدم توقف پشت چراغ در محل تقاطع است

میدان

فرهنگ دهخدا در معنی واژه میدان می نویسد :(عرصه ای گشاده در جایی که اطراف ان خانه ها یا دکان ها هست.) واژه میدان در اصل پارسی است و اعراب بر آن جمع بسته و میادین میگویند.

در گذشته میدان به هر جای فراغ – پهن و بی عمارت گفته میشد.

میدان بیشتر فضای برای مکث است تا عبور.

 

میدان فضای اجتماعی و شهری و محل گفت و گو – تعامل – تفریح – استراحت – خرید – نظارت – مکث و توقف استارزش میدان به ایجاد تعامل و نقش اجتماعی در زندگی جمعی شهروندان است.


 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

دانلود فایل مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خرده فروشی – crm in retail


مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی

مشتری مداری و crm در صنعت خرده فروشی

 

 

دید کلی؛

فایل مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی، در قالب 151 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. مشتری مداری برای هر کسب‌وکاری لازم و مفید است و این روزها بیزینسی می‌تواند موفق باشد که این دانش را به خوبی به کار بگیرد.

 

 

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

  مدیریت ارتباط با مشتری در صنعت خرده فروشی – crm in retail

توضیحات فایل مدیریت ارتباط با مشتری در خرده فروشی

اهمیت ایجاد ارتباط با مشتری در صنعت خرده فروشی

Customer relationship in retail industry

محققان بازاریابی معتقدند که تبادل و ایجاد ارتباط یک چارچوب اساسی برای شناخت بازاریابی است. باگوزی (۱۹۷۵) اظهار داشت که بازاریابی فرآیند ایجاد و حل روابط مبادله است. سازمان‌ ها یا افراد به تبادلات اجتماعی و اقتصادی نیاز دارند تا خواسته های خود را برآورده کنند. این بدان معنی است که بازاریابی می‌ تواند در روابط اجتماعی یا اقتصادی، از جمله بین خرده فروشان و یا بین مصرف کنندگان نهایی، و یا در یک رابطه ساختار خانوادگی رخ دهد.

رابطه به یک ویژگی اجتناب‌ ناپذیر در محیط کسب‌ و کار امروزی تبدیل شده‌ است. مشاغل بیش از پیش بر روابط خود با تأمین کنندگان و مشتریان تأکید می کنند و خواستار رعایت استاندارد های بالا می باشند. فشار رقابت نیز باعث توسعه و حفظ روابط بین خریداران و تامین کنندگان می شود.

به دلیل تغییرات سریع در بازار و محیط بازاریابی، شرکت‌ ها باید استراتژی‌ ها و تاکتیک‌ های بازاریابی خود را از یک معامله ساده مبتنی بر بازار به یک رابطه طولانی‌ مدت تغییر دهند و این مزایای رقابتی بهتری را فراهم می‌ کند. مزایای اصلی در تبادل مبتنی بر رابطه، کاهش عدم قطعیت معاملات، کاهش هزینه‌ های معاملاتی و هم افزایی، ترکیبی از عملیات های تکمیلی است. علاوه بر این، معاملات مبتنی بر رابطه منجر به گردش مالی کم‌ تر و رضایت بیشتر مشتریان می‌ شود که این امر منجر به کاهش هزینه‌ های خدمات و اثر بخشی بیشتر هزینه‌ های فروش می‌ گردد.

اهمیت تبادل رابطه‌ به عنوان کانونی اصلی برای استراتژی کسب‌ و کار در دهه‌ های گذشته مطرح شده، و این می‌ تواند به عواملی مانند محو شدن مرزهای بین بازار ها و صنایع نسبت داده شود. بری (۱۹۸۳) اولین کسی بود که عبارت “بازاریابی روابط” را به عنوان یک مفهوم مدرن در بازاریابی رابطه ‌ای معرفی کرد. او پیشنهاد داد که بازاریابی رابطه ای باید به عنوان “جذب، حفظ و … ارتقا روابط مشتری” تعریف شود.

کاربرد CRM در کسب و کارهای خرده فروشی

نتایج یک بررسی نشان می‌دهد که ۵۱ درصد افراد خریدشان را بصورت آنلاین انجام می‌دهند. این باعث شده است که کسب و کارهای خرده‌‌ فروشی به سمت فروش آنلاین بروند. شما می‌توانید با استفاده از CRM تجربه و مدیریت را با هم تلفیق کرده و یک بانک اطلاعاتی بسازید که شما را به اهداف تان برساند. در ادامه به بررسی راهکارهای CRM در کسب و کار های خرده فروشی می پردازیم؛

خدمات شخصی سازی شده: فروشگاه آنلاین کفش TOMS روش جالبی برای فروش کفش دارد. آنها برای هر جفت کفش که مشتری می‌خرد، یک جفت کفش به کسی که به آن احتیاج دارد اهدا می کنند. این فروشگاه در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و شرکت متوجه شد که چنان رشدی در فروش کفش دارند که نمی‌توانند عملیات خود را با میزان کفش فروخته شده هماهنگ کنند. در اینجا بود که شرکت از سرویس کلود  Salesforce استفاده کرد.

این سرویس به شرکت TOMS کمک کرد که بتواند پرسنل بخش مشتریان خود را مدیریت کند. کارکنان می ‌توانستند در هنگام خرید، به هر مشتری که از شرکت خرید قبلی داشته و اطلاعات او قبلا ثبت شده است، سرویس‌های شخصی سازی شده ارائه دهند. علاوه بر این، نرم افزار تاریخچه خریدهای قبلی مشتری را نشان می ‌داد. با این روش کارمندان بخش خدمات تلفنی مشتریان، می‌توانستند درک بهتری از انتظارات مشتری در هنگام تماس تلفنی داشته باشند.

پایش اجتماعی: فروش آبمیوه‌ طبیعی بصورت آنلاین در سال های گذشته رشد بالایی داشته است. به این دلیل که مشتریان فهمیده اند که این محصول را می توانند درب منزل خود تحویل بگیرند. شرکت بسپوک مدت زمان زیادی است که از CRM در جهت بهبود کسب ‌و کار خود استفاده می‌کند. علاوه بر پیگیری خریدهای قبلی مشتریان، بسپوک از ابزارهایی برای پایش چگونگی رفتار افراد در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کند و کارکنان شرکت از تمامی رفتار مشتریان در شبکه های اجتماعی اطلاع دارند.


 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

دانلود فایل تحقیقات بازاریابی خرده فروشی (استراتژی بازاریابی در صنعت خرده فروشی)


تحقیقات استراتژی بازاریابی در صنعت خرده فروشی

با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان

 

بازاریابی خرده فروشی | استراتژی بازاریابی خرده فروشی | آمیخته بازاریابی خرده فروشی | خرده فروشی آنلاین | خرده فروشی اینترنتی | خرده فروشی در تجارت الکترونیک

 

 

دید کلی؛

فایل تحقیقات بازاریابی خرده فروشی (استراتژی بازاریابی در صنعت خرده فروشی) با رویکرد مدیریت ذائقه مشتریان، در قالب 357 صفحه جامع و کامل به صورت pdf آماده شده است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

  تحقیقات بازاریابی خرده فروشی (استراتژی بازاریابی در صنعت خرده فروشی)

 

فهرست مطالب تحقیقات بازاریابی خرده فروشی

تفاوت بین خرده فروشی و عمده فروشی

مقایسه خرده فروشی و عمده فروشی

تعریف عمده فروشی

تعریف خرده فروشی

تفاوت های کلیدی بین خرده فروشی و عمده فروشی

خرده ‌فروشی

انواع خرده فروشان

انواع فروشگاههای خرده فروشی

ویژگی‌های صنعت خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مسائل و نیازهای خاص صنعت خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

نیاز به تامین به موقع موجودی فروشگاه

  • پبچیدگی مدیریت گردش گالاها
  • رضایتمندی و وفاداری مشتریان
  • سرعت در عملیات فروشگاه
  • نیاز به انجام مدل های متنوع تسویه(اقساطی.اعتباری و

راهکار همکاران برای صنعت خرده فروشی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

کنترل موجودی و سفارش تامین‌کنندگان

گزارشات کنترلی

مدیریت مشتریان فروشگاهی

یکپارچگی سیستم فروشگاهی با سیستم‌های back office مالی و بازرگانی

گزارشات مدیریتی

راحتی کاربری

۱۰ خرده فروشی برتر دنیا

ایران بهشت خرده فروشان

۴ چالش عمده برسر راه نظام مدرن توزیع

۱۲ مورد کــــــاربردی کسب و کار خرده فروشی

بازاریابی خرده فروشی : اصول اصلی و اهمیت آن چیست

مفهوم بازاریابی خرده فروشی

فروشگاه های چند بخشی

سوپر مارکت

فروشگاه راحتی

فروشگاه های همواره تخفیف

انواع مختلف فروشگاههای خرده فروشی

محصول در بازاریابی خرده فروشی

قیمت در بازاریابی خرده فروشی

مکان در بازاریابی خرده فروشی

ترفیعات در بازاریابی خرده فروشی

آینده آمیخته بازاریابی خرده فروشی

آمیخته خرده فروشی سفارشی تر خواهد شد

طبقات با گذر زمان تغییر خواهند کرد

رقابت بیشتر منجر به قیمت گذاری نوآورانه خواهد شد

مکان و مدیریت زنجیره تامین بر کارایی مقیاس تاثیر گذار خواهند بود

تروج ها موضوع محور خواهند شد

تکنیک های بازاریابی ویدئویی در صنعت خرده فروشی آنلاین

چرا ما باید از ویدئو در عرصه بازاریابی استفاده کنیم؟

استراتژی های بازاریابی خرده فروشی

و...

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

  

 

 

دانلود بررسی کاربردهای فناوری نانو در ساختمان سازی


کاربردهای فناوری نانو در ساختمان سازی

خیرا با توجه به تقویت کننده ها و استحکام دهنده های نانویی در مصالح ساخت و ساز موج جدیدی با شتاب فزاینده ای صنعت ساخت و ساز را در بر گرفته استسیلیسیم دی اکسید یا سیلیکا فراوان ترین ماده سازنده پوسته زمین است


مشخصات فایل

تعداد صفحات 30
حجم 1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pdf
دسته بندی عمران


توضیحات کامل

دانلود مقاله رشته عمران

کاربردهای فناوری نانو در ساختمان سازی

 
مقدمه
 با توجه به رشد سریع تحقیقات علمی و عملی علوم و فنون نانو در کلیه علوم و صنایع، توجه بسیار کمی به کاربردهای این پدیده در صنعت ساختمان و به طور عام در ساخت و ساز شده است ولی اخیرا با توجه به تقویت کننده ها و استحکام دهنده های نانویی در مصالح ساخت و ساز موج جدیدی با شتاب فزاینده ای صنعت ساخت و ساز را در بر گرفته است.سیلیسیم دی اکسید یا سیلیکا فراوان ترین ماده سازنده پوسته زمین است. 
 
این ترکیب با فرمول شیمیایی SiO۲ ساختاری شبیه الماس دارد، ماده ای بلوری و سفید رنگ که دمای ذوب و جوش آن نسبتا زیاد است. SiO۲ در طبیعت به ۲ شکل بلوری و آمورف (بی شکل) یافت می شود. کاربرد مهم سیلیس در تولید انواع بتون است که کیفیت و خواص محصول تولیدشده آن بستگی زیادی به نوع و اندازه ذرات سیلیکا دارد و نانولوله های کربنی دارای دانسیته بسیار کم نسبت به فولاد و آلومینیوم می باشد. 
 
به طوری که دانسیته آن تقریبا یک پنجم دانسیته فولاد و یک سوم دانسیته آلومینیوم می باشد. از کاربردهای مهم نانولوله ها در ساخت سازه های سبک و مقاوم در مقابل کشش مطرح است که با کاهش وزن سازه مقاومت آن در مقابل زلزله به دلیل کاهش نیروهای وارده به سازه افزایش می یابد. در اینجا به بررسی اهمیت و اثرات استثنایی سیلیسیم در بتون تاکید می شود.مواد نانو به عنوان موادی که حداقل یکی از ابعاد آن (طول و عرض و ضخامت) زیر۱۰۰ نانومتر باشد تعریف شده اند. یک نانومتر، یک هزارم میکرون یا حدود ۱۰۰ هزار برابر کوچکتر از ضخامت موی انسان است. خواص فیزیکی و شیمیایی مواد نانو (در شکل و فرم های متعددی که وجود دارند ازجمله ذرات، الیاف، گلوله و.) در مقایسه با مواد میکروسکوپی نوع دیگر تفاوت اساسی دارند. تغییرات اصولی که وجود دارد نه تنها از نظر کوچکی اندازه بلکه از نظر خواص جدید آنها در سطح مقیاس نانو می باشد.
 
 
کلمات کلیدی:

فناوری نانو

صنعت ساخت و ساز

 
 
 
فهرست مطالب
پیش گفتار . 2

بخش 1 پتانسیل های نوآوری فناوری نانو در صنعت ساخت و ساز 3

1 پتانسیل های نوآوری فناوری نانو در صنعت ساخت و ساز 4

1 1 ملزومات صنعت ساخت و ساز. 4

2 1 بازارها و زنجیر هی ارزش 4
3 1 اطمینا نبخشی و حمایت از مصرف کننده 6
 

بخش 2 کاربردهای فناوری نانو در صنعت ساخت و ساز 9

2 کاربردهای فناوری نانو در صنعت ساخت و ساز 10

1 2 مصالح ساختمانی سیمانی. 10
2 2 نمای بیرونی و بام ساختمان 11
3 2 پنجر هها و جدار هها. 13
4 2 انرژی و تکنی کهای نورپردازی. 15
5 2 حفاظت در برابر آتش. 16
6 2 دکوراسیون داخلی. 17
7 2 زیرساخت 19

 

بخش 3 معرفی برخی نمون ههای عملی 21

3 معرفی برخی نمون ههای عملی. 22
1 3 بهبود بتن فوق قوی. 22
2 3 مکا نهای پرتنش )متحمل بار مکانیکی زیاد( 22
3 3 عایق حرارتی و صوتی. 23
4 3 خان ههای پیش ساخته. 24

5 3 کنترل نور بر اساس آرایش میکروآین های )میکرو انعکاسی(. 24

6 3 شفافیت و حفاظت حرارتی با استفاده از پنجر ههای سقفی 25
7 3 پوش شهای ضد باکتری. 26
8 3 رن گهای نمای بهبود یافته به کمک فناوری نانو هیبرید 26
 

توضیحات بیشتر و دانلود