فایلمس اسکای

کسب درآمد از خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی

فایلمس اسکای

کسب درآمد از خرید و فروش فایل و محصولات دانلودی

دانلود (اسلاید) پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل | مدیریت نوین در کمپانی Dell


پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل Dell

 

(پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل) مدیریت زنجیره تامین در کمپانی دل و پاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بهترین تجربه خرید

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل و مدیریت نوین در کمپانی Dell و پاسخ گویی به نیاز مشتریان با کمترین هزینه و بهترین تجربه خرید، می‌پردازیم که در 139 اسلاید پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pptx قابل ویرایش آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

در فایل پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل مطالب ارزشمند در زمینه بازاریابی مدیریت زنجیره تامین با رویکردی نو، مشتری محوری، شناخت بازار و توسعه راهبردهای بازاریابی، بخش بندی بازارها و مشتریان از دیدگاه های صاحب نظر بازاریابی با 139 اسلاید ویژه ارائه می گردد و می تواند برای مدیران کلیه کسب و کارها و سازمان های تولیدی و خدماتی، همچنین دانشجویان کلیه رشته و کارمندان محترم در کلیه صنوف و کلیه عزیزانی که راهبردهای  بازاریابی را ارزشمند می دانند، مفید باشد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل | مدیریت نوین در کمپانی Dell

 

توضیحات فایل پاورپوینت زنجیره تامین شرکت دل

زنجیره تامین در کمپانی دل

شرکت «دل» در سال ۱۹۸۴ با سرمایه ۱۰۰۰‌دلار ثبت شد. گروه تولید تنها سه نفر بودند که با آچار در کنار میزهای کوچک می‌ایستادند و بهسازی دستگاه‌ها را انجام می‌دادند. یک سال بعد، شرکت اولین سیستم رایانه‌ای را با طراحی خود به بازار عرضه کرد؛ ریزپردازنده اینتل ۸۰۸۸ و سرعت ۸ مگاهرتز. دوسال پس از آن، توسعه بین‌المللی شرکت با گشایش دفتر آن در انگلستان آغاز شد و به‌سرعت به چین، فرانسه، ژاپن، کانادا و دیگر کشورها تعمیم یافت.

در سال ۱۹۸۹ «دل» اولین رایانه کیفی (NOTE BOOK) خود را عرضه کرد. ۸ سال پس از تاسیس یعنی در سال ۱۹۹۲، «دل» جزو ۵۰۰ شرکت برتر جهانی قرار گرفت و سال بعد در رده ۵ فروشنده برتر جهانی در زمینه سیستم‌های رایانه‌ای ایستاد. تا سال ۱۹۹۷، شرکت ۱۰‌میلیون سیستم رایانه فروخت. در سال پایانی قرن بیستم، فروش شرکت از طریق اینترنت به ۵۰‌میلیون دلار در روز رسید.

پیش از آن دل جایگاه خود را به عنوان اولین شرکت رایانه‌ای که فروش سالانه بیش از یک میلیارد دلار را به‌دست آورده، تثبیت کرده بود. در این سال‌ها عرضه (SERVER) سرور و چاپگر نیز به جمع فرآورده‌های متنوع شرکت افزوده شد. «دل» در سال ۱۹۸۴ با یک چشم‌انداز ساده شرکت را تاسیس کرد: مطابق سفارش مشتری مستقیما آن‌طور که او می‌خواهد و آنچه او می‌خواهد می‌فروشیم. ۲۰ سال پس از آن تاثیر این دیدگاه در شرکت کاملا روشن است.

بیانیه ماموریت شرکت چنین است: می‌خواهیم موفق‌ترین شرکت رایانه‌ای در جهان در ارائه بهترین تجربه‌ها به مشتریان باشیم.

شرکت «دل» به‌سرعت فعالیت خود را به خارج از آمریکا نیز گسترش داد و اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان به فعالیت مشغول است. حوزه فعالیت عرضه محصولات و خدمات شرکت عبارت است از:

– سرورها، حافظه‌ها، سیستم‌های تصویری و چاپگری، ایستگاه‌های کاری، رایانه‌های کیفی، رایانه‌های رومیزی، محصولات شبکه‌ای، نرم‌افزارها، خدمات مدیریتی، خدمات پشتیبانی، خدمات اجرایی و خدمات آموزشی.

ویژگی انحصاری شرکت «دل» که در چشم‌انداز و ایده اولیه تاسیس شرکت نیز وجود داشته است «بی‌واسطگی» است. سیستم فروش بی‌واسطه یا مستقیم(direct sale) یعنی نداشتن هزینه انبارداری و حذف توزیع و پخش توسط واسطه‌ها، یعنی فروش بی‌واسطه رایانه به مشتری، یعنی بی‌واسطه با تامین‌کنندگان در تماس بودن. ۱۰ سال پیش یعنی سال ۱۹۹۶ موجودی انبار شرکت ۳۰ روز و شرکت کمپک ۶۰ روز بود.

 

این عدد امروز و برای شرکت «دل» به چهار روز رسیده است، یعنی متوسط گردش موجودی انبار شرکت چهار روز است. الگوی بی‌واسطه که نماد و ویژگی کسب‌وکار «دل» است به‌معنای حذف گام‌های غیرضروری است. مایکل دل این الگو را حتی در ساختار سازمان خود پیاده کرده و معتقد است پسندیده نیست که معاونان مدیرعامل یا مدیران بخش‌ها تنها با همتایان خود در تماس باشند.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

دانلود اسلایدهای پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش | مشاوره استراتژی بازاریابی


پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش

 

پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش رمز موفقیت مدیران عصر دیجیتال

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش رمز موفقیت مدیران عصر دیجیتال، می‌پردازیم که در 73 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

بازاریابی اثر بخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیق است و این همان نقشی است که یک « مشاور بازاریابی » ایفا می نماید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت مشاوره در بازاریابی و فروش | مشاوره استراتژی بازاریابی

 

توضیحات فایل پاورپوینت مشاوره در بازاریابی

مشاوره در بازیابی کسب کار

از آنجائیکه امروزه مدیران شرکت ها نیاز به دانش ، مهارت و تخصص بازاریابی در بکار بستن این شیوه ها را بیش از گذشته احساس می کنند استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی کاملاً بدیهی بنظر می رسد ولی متأسفانه این روز ها هر قدر ضرورت استفاده از مشاوران بازاریابی بیشتر می شود پندارها و برداشت های نادرست از حرفه مشاوره بازاریابی نیز افزایش می یابد.

برخی، مشاوره بازاریابی را به معنی مشاوره با تیم بازاریابی شرکت و استفاده از نظرات آنها می دانند. برخی دیگر مشاور بازاریابی را در حد یک مدیر بازاریابی می دانند و فکر می کنند اگر یک مدیر بازاریابی خوب استخدام کنند در واقع یک مشاور بازاریابی هم دارند. عده ای هم فکر می کنند مشاوره بازاریابی بمعنی خواندن چند کتاب در این زمینه و شرکت در دوره های بازاریابی است.

در بهترین حالت بعضی ها مشاور بازاریابی را با اساتید دانش بازاریابی اشتباه می گیرند و استفاده از توصیه های آنها را بمعنی مشاوره می دانند در حالیکه یک مشاور بازاریابی خیلی برتر و بالاتر از این موارد است .

مشاوره بازاریابی و توسعه فروش

بازاریابی اثربخش سبب می شود تا مشتریان در زمانی که شما می خواهید رفتارهایی را که شما مایل هستید از خود نشان دهند که این مستلزم تحقیقات، مطالعه، برنامه ریزی و اجرای بسیار دقیق است و این همان نقشی است که یک « مشاور بازاریابی » ایفا می نماید.

مشاوران بازاریابی فرصت هایی را در تجارت شما می بینند که ممکن است شما از دست داده یا فراموش کرده باشید. آنها همچنین می تواند از بسیاری از اشتباهاتی که کارآفرینان و صاحبان کسب و کار در هنگام بازاریابی محصولات و خدمات خود مرتکب می شوند جلوگیری کند و باعث ذخیره سرمایه های مالی ، زمانی و انسانی سازمان شما گردد .

بازاریابی موفق ، انتقال « پیام خوب »  توسط « رسانه و ابزار خوب » به « مخاطب خوب » است که در قالب « زمان ، مکان و توان مناسب » منجر به موفقیت تضمینی سازمان خواهد شد.

 

کامیابی در بازاریابی امروز در ارزیابی دائم “خود ،رقیب و مشتری”  است که با توجه به مشغله سازمان ها در حفظ وضع موجود و نگاهی به سودآوری و ثبات ، از جنس استراتژی های « تحقیق و توسعه» بوده که بررسی سازمان ها و برندهای موفق ، بیانگر این است که اجرای حرفه ای آن جز در برون سپاری و بهره گیری از کارشناسان این حرفه ، محکوم به شکست و یا سختی و انحراف مسیر است .

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 

دانلود اسلایدهای پاورپوینت ویدئو مارکتینگ | استراتژی بازاریابی ویدیویی


پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی بازاریابی ویدویی

 

پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی مدرن برای بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت ویدئو مارکتینگ استراتژی مدرن برای بازاریابی استارتاپ ها و کسب و کارهای نوپا، می‌پردازیم که در 113 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

ویدئو مارکتینگ یکی از مهمترین جنبه های بازاریابی دیجیتال است. استفاده از ویدئو در جذب مخاطب تاثیرات شگرفی داشته و همین نکته است که باعث شده افراد و شرکت ها برای ارتقا کسب و کار خود اقدام به تولید ویدئو و انتشار آن در فضای وب نمایند. ویدئو مارکتینگ به نوعی یکی از به روز ترین و پیشرفته ترین نوع بازاریابی است که البته بسیار پیچیده و مرموز است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت ویدئو مارکتینگ | استراتژی بازاریابی ویدیویی

 

توضیحات فایل پاورپوینت ویدئو مارکتینگ

اهداف اصلی ویدئو مارکتینگ

ویدئو درعین حالی که می تواند یک برند را پرورش داده و برای وی برند سازی کند، در صورتی که اصول به خوبی رعایت نشده باشد قادر است به سادگی یک کسب و کار قوی را به زمین بزند. تجربه ویدئو مارکتینگ نشان می دهد این موضوع نه تنها به عنوان یکی از موضوعات مطرح در فضای دیجیتال بلکه موضوعی است که از همان ابتدای ساخت ویدئو مطرح بوده است.

به اهدافی که ویدئو مارکتینگ دنبال می کند  

برندسازی و افزایش آگاهی در مورد برند

یکی از مهمترین و به روزترین ابزارهای برندسازی، ویدئو است. شما به راحتی می توانید با استفاده از ویدئو سطح کسب و کار خود را افزایش داده و فروش بیشتر را به مجموعه خود هدیه دهید. البته تنها ویدئو مارکتینگ به این موضوع نمی پردازد اما اگر هدف ویدئو مارکتینگ شما فقط این یک مورد است، تولید انواع ویدئو با استراتژی زیر به شما کمک می کند تا نتیجه گیری بهتری داشته باشید.

ویدئوهایی که در آن به تحلیل صنعت شما می پردازد و بررسی قدمت و نوع پیشرفت از ابتدا تا حال حاضر را نشان دهد.

ویدئوهای کوتاهی که بتواند نظر مخاطبان را به خود جلب کند. این ویدئو ها عموما در شبکه های اجتماعی به نمایش در می آیند. البته برای اینکه بتوانید بازدهی بیشتری دریافت کنید، بهتر است که ویدئو خود را به صورت داستانی تولید کنید تا تبلیغاتی.

افزایش درگیر کردن آنلاین

درگیر کردن آنلاین در ویدئومارکتینگ بسیار مهم و حائز اهمیت است. منظور از درگیر کردن آنلاین در ویدئو مارکتینگ این است که ویدئویی که شما تولید کنید به اندازه ای جذاب است که کاربران را تشویق به لایک کردن آن، کامنت گذاری زیر آن یا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی کند تا دیگر دوستان آن ها ویدئو شما را مشاهده کنند.

سود این درگیری آنلاین حتی در سئو نیز خودش را نشان خواهد داد. علاوه بر این، این درگیری آنلاین باعث افزایش حس اعتماد بین کاربران جدید می شود. آن ها وقتی مشاهده کنند که دوستانشان ویدئوی شما را به اشتراک می گذارند، ناخودآگاه یک حس اعتمادی نسبت به برند شما در ذهن آن ها ایجاد می شود. ویدئو مارکتینگ بهتر ابزار برای افزایش درگیر شدن کاربران است.

انواع ویدئو مارکتینگ که به منظور این نوع هدف می توان استفاده کرد، شامل:

ویدئوهای تبلیغی کوتاه که در خصوص یک مقاله یا مطلب سایت شما توضیح مختصری می دهد و در انتها کاربران را تشویق به خواندن کل مقاله متنی آن می کند.

ویدئوهایی با برانگیختن زمینه های احساسی

ویدئوهایی که به کاربران مساله یا نکته ای را آموزش می دهد.

افزایش آموزش کاربران و مشتریان

 

آموزش رایگان یکی از مهمترین اهدافی است که بازاریابی محتوا به دنبال آن است. آموزش از طریق ویدئو به سادگی انجام شده و حس اعتماد به برند را در افراد به غلیان می اندازد. این کار را خیلی راحت تر و سریع تر با استفاده از ویدئو مارکتینگ می توانید انجام دهید. برای مثال می توانید تمام مطالب یا سوالاتی را که در صفحه FAQ سایت خود قرار دادید را در قالب یک ویدئو تولید کرده و به کاربران خود نشان دهید و یا با استفاده از ویدئو به آموزش استفاده از دستگاه یا نرم افزار بپردازید.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

 

 

دانلود اسلایدهای پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت در پیش بینی تقاضا


پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان که درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

 

پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

 

دید کلی؛

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه فایل پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت و رمز موفقیت آن در پیش بینی و مدیریت تقاضای مشتریان،می‌پردازیم که در 97 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است. و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

درحال حاضر مایکروسافت یک شرکت چند ملیتی شناخته می شود و بیشترین فروش را از محصولات مایکروسافت، ویندوز و مایکروسافت آفیس دارد. می‌توان با جرئت گفت که مایکروسافت از پرچمداران دنیای کامپیوتر است.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت در پیش بینی تقاضا

 

توضیحات فایل استراتژی بازاریابی شرکت مایکروسافت

تاریخچه ی شرکت مایکروسافت

پل آلن و بیل گیتس، دوستان دوران کودکی بودند. هر دوی آن‌ها استعداد و علاقه‌ی زیادی به دنیای کامپیوترها داشتند. آن‌ها در سال ۱۹۷۲ تصمیم گرفتند به کمک یکدیگر، شرکت مستقل خود را تأسیس کنند. اولین همکاری آن‌ها، شرکت Traf-O-Data بود که نرم‌افزاری برای کنترل ترافیک عرضه کرد. زمانی که گیتس در هاروارد مشغول به تحصیل بود، آلن مدرک خود را از دانشگاه ایالتی واشنگتن دریافت کرد.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در ۴ آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند

در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۵، مجله‌ی پاپیولار الکترونیکس مقاله‌ای در مورد کامپیوتر جدید Altair 8800 منتشر کرد. پل و بیل با مطالعه‌ی این مقاله علاقه‌مند شدند که یک کامپایلر (مفسر) زبان BASIC برای این دستگاه توسعه دهند. آن‌ها با مدیر شرکت MITs، تولیدکننده‌ی این کامپیوتر تماس گرفتند و ادعا کردند که مفسری برای این دستگاه آماده کرده‌اند.

البته ادعای آن‌ها حقیقت نداشت؛ چرا که این دو نفر اصلا دستگاه Altair 8800 را در اختیار نداشتند. به هر حال مدیر شرکت با ملاقات حضوری آن‌ها موافقت کرد و پس از آن، بیل و پل شروع به برنامه‌نویسی یک شبیه‌ساز برای این سیستم کردند. پل وظیفه‌ی توسعه‌ی شبیه‌ساز دستگاه و بیل وظیفه‌ی برنامه‌نویسی مفسر را بر عهده داشت. در نهایت در روز ملاقات حضوری در آلبوکرکی، آن‌ها توانستند مدیر شرکت را برای توسعه‌ی مفسر اصلی راضی کنند.

بیل گیتس و پل آلن، مایکروسافت را در چهار آوریل سال ۱۹۷۵ تأسیس کردند. نام مایکروسافت که ترکیبی از کلمات مایکروسیستم و سافت‌ور است، پیشنهاد آلن بود. بیل گیتس از همان ابتدا به‌عنوان مدیرعامل شرکت مشغول به کار شد. در ژانویه‌ی سال ۱۹۷۹، دفتر اصلی شرکت به بلویو واشنگتن منتقل شد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 

 

دانلود اسلایدهای پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز | پیشگام در خودروهای الکتریکی


پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکت کوچکی که با پیشگامی درخودروهای الکتریکی جهان را تکان داد

 

پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکتی پیشگام در خودروهای الکتریکی

 

دید کلی؛

فایل پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز شرکت کوچکی که با پیشگامی درخودروهای الکتریکی جهان را تکان داد در 182 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

تسلا را می‌توان موفق‌ترین استارتاپ صنعت خودروسازی دانست که با محصولاتی همچون پنل‌های خورشیدی و باتری‌های مخصوص آن‌ها، نگاهی بلند پروازانه هم به آینده‌ی انرژی‌های پاک دارد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود

 

 پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز | پیشگام در خودروهای الکتریکی

 

توضیحات فایل پاورپوینت خودروسازی تسلا موتورز

درباره تسلا موتورز

داستان برند تسلا، آغازگر انقلاب بزرگ در خودروهای برقی و انرژی‌های پاک

تسلا (Tesla Inc) که قبلا به‌نام تسلا موتورز شناخته می‌شد، شرکت آمریکایی تولیدکننده‌‌ی خودرو و تجهیزات انرژی‌های پاک است. مرکز مدیریت تسلا در پالو آلتو کالیفرنیا قرار دارد و به گواه بسیاری از کارشناسان، این شرکت را می‌توان موفق‌ترین استارتاپ صنعت خودرو پس از فورد دانست. تولید خودروهای برقی، باتری‌های ذخیره‌ی انرژی از سطوح خانگی تا توزیع شهری و سلول‌ها و پنل‌های خورشیدی، حوزه‌های اصلی فعالیت تسلا هستند.

محصولات تسلا در کارخانه‌های متعددی در سرتاسر جهان ساخته می‌شوند. تسلا فکتوری در فرمونت کالیفرنیا، گیگا نوادا در نزدیکی رنو نوادا، گیگا نیویورک در بوفلا نیویورک و گیگا شانگهای در شانگهای چین، مراکز تولیدی اصلی این شرکت آمریکایی هستند.

از محصولات مهم تسلا که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه می‌شوند می‌توان به خودروهای مدل S، مدل ۳، مدل X و مدل Y اشاره کرد. تسلا همچنین باتری‌های خود را تحت برندهای Powerwall, Powerpack و Megapack به بازار عرضه می‌کند. پنل‌‌‌های خورشیدی و قطعات موردنیاز برای ساخت سقف‌های خورشیدی نیز از محصولات کنونی تسلا هستند. تسلا موتورز از سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و در سال ۲۰۱۷ به تسلا تغییر نام داد.

شرکت تسلا زمانی‌که تنها ۱۰ سال عمر داشت، به‌عنوان یکی از غول‌های صنعت خودروسازی تبدیل شد و تحسین همگان را به‌همراه داشت. ارزش بازار آن‌ها به نزدیکی ۳۰ میلیارد دلار رسیده بود و مورگان استنلی، از عبارت «مهم‌ترین شرکت خودروسازی جهان» برای توصیف شرکت استفاده می‌کرد. یکی از نکات جالب در ۱۰ سالگی تسلا این بود که برخی نظرسنجی‌ها، خودروهای این شرکت را محبوب‌ترین محصولات در ایالات متحده لقب می‌دادند.

تاریخچه تسلا موتورز

احتمالا اکثر علاقه‌مندان به فناوری و صنعت خودرو، با سال‌های اخیر تسلا و رخدادهای پیرامون آن آشنا هستند. آن‌چه که بیشتر مغفول مانده، تاریخچه‌ی سال‌های ابتدایی و درگیری‌های متعدد بنیان‌گذاران و کارمندان اولیه است. به‌عنوان مثال اکثر افراد تصور می‌کنند که ایلان ماسک، هم‌بنیان‌گذار پی‌پال و مدیرعامل کنونی تسلا، بنیان‌گذار اصلی آن نام دارد.

درحالیکه داستان پیدایش تسلا موتورز به‌هیچ‌وجه به‌سادگی تصورات امروزی نیست. تسلا حاصل ایده‌‌های چند جوان مهندس ساکن در سیلیکون‌ولی بود که پس از مدتی، با جوان میلیاردی به‌نام ایلان ماسک همکاری و شریک شدند.

اولین خودروهای تسلا که خبرسازی عظیمی را به‌همراه داشتند، رودستر و مدل S بودند. رودستر در سال ۲۰۰۸ به جاده‌ها آمد و برخی رسانه‌ها، آن را گفتمان جدیدی در دنیای خودروسازی توصیف کردند. مدل S که در سال ۲۰۱۳ توجه همگان را به خود جلب کرد، در آن سال در رقابت با خودروهایی از خانواده‌ی سدان مرسدس بنز کلاس S و بی‌ام‌و سری ۷ و هر خودروی سدان لاکچری دیگر، موفق شد. باوجود این موفقیت‌های خبرساز در دهه‌ی ۲۰۰۰، جالب است بدانید که داستان تسلا موتورز از حدود سال ۱۹۹۰ شروع شد.

 

توضیحات بیشتر و دانلود